Geronika is een heel goede winkel.Als je vragen heeft of een probleem heeft met toestellen. Ze helpen jou heel goed .En ze zoeken mee naar oplossingen. Ik heb daar nu al twee nieuwe tv gekocht. Ene voor ons en voor mijn zoon.Ze zijn heel klant vriendelijke. Ze geven heel goed informatie. Vriendelijke groeten van ons allemaal.